Motillo håller seminarium under Digital Days

Motillo håller seminarium under Digital Days

20 september 2013

Nu är det klart att Motillo är en av seminariehållarna under Digital Days i Karlstad. Temat för seminariet är Det digitala kundmötet.

72% av B2B-köparna påbörjar sin köpprocess med en webbsökning. När det gäller bilköpare är siffran uppe i 94%*. Oavsett i vilken branch man verkar blir det 2014 viktigare än någonsin att erbjuda sin målgrupp exceptionella upplevelser i digitala kanaler. Under detta seminarium fokuserar vi på hur företag och organisationer skapar de konkurrensfördelar som ger nya affärer.

* Källor: The 2012 B2B Buyer Behavior Survey, Demand Gen & Capgemini Cars Online 12/13

Vad är Digital Days?

Digital Days är ett paraply för seminarier som fokuserar på IT & digitala affärer. Alla företag och organisationer inom det digitala området kan arrangera och marknadsföra sina seminarier på www.digitaldays.se. Vi samlar över 20 event och seminarier och 1000 deltagare under tre dagar och fokuserar på IT & online-business. Digital Days arrangeras årligen i Stockholm (maj) och i Karlstad (3-5 december). Digital Days i Karlstad anordnas i samarbete med Karlstad CCC & Compare.

Mer information finns på Digital Days webbplats: http://www.digitaldays.se/karlstad