Jays Headphones väljer Motillo som ny e-handelspartner

Jays grundades 2006 med en vision att alla ska få uppleva ljud och design av hög nivå. Två musikentreprenörer, Jens och Johan, kombinerade sina kunskaper och grundade Jays ihop. Jens känner många igen som grundaren av varumärket Jens of Sweden 2003.

Prisbelönade hörlurar 

Med ett tydligt fokus på lyssnarupplevelsen skapade Jays prisbelönade hörlurar med trasselfria kablar och fantastiskt ljud. Sedan dess har det svenska Jays-teamet fortsatt att utveckla hörlurar och högtalare med en minimalistisk approach och konstanta förbättringar av både ljudkvalitet och design.

Den tekniska plattformen: Shopify

Lösningen baseras på Shopify som är en kraftfull plattform för global tillväxt. Via vårt Shopify-team säkerställer vi att vidareutvecklingen av plattformen görs på bästa sätt, genom stöttning såväl tekniskt som strategiskt.

Ärlig, snabb och konstruktiv feedback

Vi trivs bra med gänget på Motillo. Deras feedback och rådgivning är ärlig, snabb och konstruktiv och vi har hittills bara upplevt en "can-do-attityd" och en lösningsorienterad inställning.

Image of person
Alice Hagenbrant E-commerce Manager
Quote symbol
Employee image
Vill du veta mer om vad vi erbjuder? Hör av dig till Jakob.

Fler intressanta artiklar

Ny e-handelsrapport visar att AI-användningen ökar hos B2B-företagen 2025
Litium
Ny e-handelsrapport visar att AI-användningen ökar hos B2B-företagen 2025
Litium har precis släppt sin årliga undersökning om e-handelns utveckling inom B2B-segmentet i Norden 2025. I år fick ChatGPT vara med oss och analysera resultatet.
Läs mer
Motillo Insights: Realtids-KPI direkt i din Litium-plattform
Nyhet
Motillo Insights: Realtids-KPI direkt i din Litium-plattform
Sluta gissa, börja veta! Motillo lanserar Insights – realtids-KPI:er för e-handlare. Fatta snabba, datadrivna beslut och få övertaget.
Läs mer
Vad vi tog med oss från Google Think Measurement 2025
Event
Vad vi tog med oss från Google Think Measurement 2025
Vi var på plats på Think Measurement 2025 – här är nyheterna du som e-handlare bör ha koll på. GA4, 1st-party data och varför mätning nu är en strategisk fråga.
Läs mer