Nude of Scandinavia väljer Motillo som ny e-handelspartner

Nude of Scandinavia har sedan starten 2010 erbjudit sina kunder premiumprodukter inom skor och accessoarer. Vi har nu fått förtroendet att bli deras nya e-handelspartner.

Vår Growth Audit identifierar potentialen

Vi inleder vårt arbete med en så kallad Growth Audit, där vi går igenom e-handelsverksamheten utifrån ett flertal olika områden som påverkar tillväxten. Resultatet hjälper oss att identifiera och prioritera vilka åtgärder vi rekommenderar ska genomföras direkt, och vad som kan vänta till senare.

Nude of Scandinavia
Nude of Scandinavia

Litium som plattform för varumärken

Vi kommer även att ta hand om vidareutvecklingen av deras e-handelslösning, som baseras på Litium On-Demand Cloud. Vi är Premium Solution Partner med Litium och utsågs förra året till Partner of The Year

Genom vår kombination av specialistkompetens på Litium kombinerat med strategisk e-handelskompetens från vår eget Growth Team säkerställer vi att alla våra kunder får ut bästa möjliga nytta av sin Litium-lösning. Bland våra kunder finns även varumärken som Uhip och Elodie Details.

Vi tackar för förtroendet och ser fram emot ett riktigt spännande samarbete!

Byta partner utan att byta plattform?

Om ni har Litium eller Optimizely (fd Episerver) som plattform så är det enkelt att byta e-handelspartner, utan att byta ut sajten. Vi har en strukturerad arbetsprocess som möjliggör ett smidigt byte utan avbrott. Kontakta oss så berättar vi mer om hur det går till.

Fler intressanta artiklar

Ny e-handelsrapport visar att AI-användningen ökar hos B2B-företagen 2025
Litium
Ny e-handelsrapport visar att AI-användningen ökar hos B2B-företagen 2025
Litium har precis släppt sin årliga undersökning om e-handelns utveckling inom B2B-segmentet i Norden 2025. I år fick ChatGPT vara med oss och analysera resultatet.
Läs mer
Motillo Insights: Realtids-KPI direkt i din Litium-plattform
Nyhet
Motillo Insights: Realtids-KPI direkt i din Litium-plattform
Sluta gissa, börja veta! Motillo lanserar Insights – realtids-KPI:er för e-handlare. Fatta snabba, datadrivna beslut och få övertaget.
Läs mer
Vad vi tog med oss från Google Think Measurement 2025
Event
Vad vi tog med oss från Google Think Measurement 2025
Vi var på plats på Think Measurement 2025 – här är nyheterna du som e-handlare bör ha koll på. GA4, 1st-party data och varför mätning nu är en strategisk fråga.
Läs mer