Pirellis dotterbolag Interwheel väljer Motillo som ny e-handelspartner

Motillos senaste tillskott i kundlistan är Pirellis dotterbolag Interwheel, en marknadsledande aktör inom däck- och fälgbranschen. Interwheels viktigaste försäljningskanal är e-handeln, och inför 2014 har ambitionerna skruvas upp ytterligare. För att nå dessa mål har Interwheel valt Motillo som ny helhetsleverantör av e-handelslösningen.

- Interwheel är en riktig drömkund för oss. De är otroligt ambitiösa och delar vår syn på vad som kännetecknar en framgångsrik e-handel. Vi är väldigt glada över att vi har fått det här förtroendet, berättar Jakob Twedmark, VD på Motillo.

Fler intressanta artiklar

Ny e-handelsrapport visar att AI-användningen ökar hos B2B-företagen 2025
Litium
Ny e-handelsrapport visar att AI-användningen ökar hos B2B-företagen 2025
Litium har precis släppt sin årliga undersökning om e-handelns utveckling inom B2B-segmentet i Norden 2025. I år fick ChatGPT vara med oss och analysera resultatet.
Läs mer
Motillo Insights: Realtids-KPI direkt i din Litium-plattform
Nyhet
Motillo Insights: Realtids-KPI direkt i din Litium-plattform
Sluta gissa, börja veta! Motillo lanserar Insights – realtids-KPI:er för e-handlare. Fatta snabba, datadrivna beslut och få övertaget.
Läs mer
Vad vi tog med oss från Google Think Measurement 2025
Event
Vad vi tog med oss från Google Think Measurement 2025
Vi var på plats på Think Measurement 2025 – här är nyheterna du som e-handlare bör ha koll på. GA4, 1st-party data och varför mätning nu är en strategisk fråga.
Läs mer