Ledig tjänst som Paid Channels specialist

Vi håller på att bygga upp ett nytt team tillsammans med några av de bästa e-handelspecialisterna i landet. Just nu söker vi dig som vill ta ansvaret för att bygga upp vårt kunderbjudande inom Paid Channels.

Generella tankar kring rollen som specialist inom Paid Channels

'Frihet under ansvar', visst låter det lite klyschigt? Men bortsett från det så är det något vi värdesätter här på Motillo. Vi tror att ambitiösa och kompetenta personer vill ha en frihet i hur deras arbete utförs, och denna roll är inget undantag. Du är den som dina kollegor frågar efter råd när det kommer till områden som Google Ads och/eller Facebook Ads. Och du känner att du nu är redo för ett nytt kapitel i karriären. Hos oss får du jobba med kollegor som både är ambitiösa, kunniga men samtidigt väldigt ödmjuka. Vi vill att du är med och formar din roll utifrån dina egna drivkrafter och mål.

Låter detta intressant? Läs hela jobbannonsen här!

Fler intressanta artiklar

Ny e-handelsrapport visar att AI-användningen ökar hos B2B-företagen 2025
Litium
Ny e-handelsrapport visar att AI-användningen ökar hos B2B-företagen 2025
Litium har precis släppt sin årliga undersökning om e-handelns utveckling inom B2B-segmentet i Norden 2025. I år fick ChatGPT vara med oss och analysera resultatet.
Läs mer
Motillo Insights: Realtids-KPI direkt i din Litium-plattform
Nyhet
Motillo Insights: Realtids-KPI direkt i din Litium-plattform
Sluta gissa, börja veta! Motillo lanserar Insights – realtids-KPI:er för e-handlare. Fatta snabba, datadrivna beslut och få övertaget.
Läs mer
Vad vi tog med oss från Google Think Measurement 2025
Event
Vad vi tog med oss från Google Think Measurement 2025
Vi var på plats på Think Measurement 2025 – här är nyheterna du som e-handlare bör ha koll på. GA4, 1st-party data och varför mätning nu är en strategisk fråga.
Läs mer