Vad tycker våra kunder om oss?

Vad tycker våra kunder om oss?

Förutom regelbundna utvärderingssamtal så gör vi en kundundersökning en gång per år. Detta gör vi för att fånga upp vad vi är bra på - och vad vi ska jobba hårt på att förbättra. Här kan du se resultatet av vår senaste kundundersökning.

Resultatet från Motillos kundundersökning 2017

Vår VD Jakob kommenterar

- Att våra kunder är nöjda med vad vi gör är det allra viktigaste för oss, så att vi överlag får så bra betyg är verkligen roligt att se. Extra kul att så många är benägna att rekommendera oss till andra, säger Jakob Twedmark, VD på Motillo.

- När det kommer till att arbeta proaktivt och att ge våra kunder nya idéer får vi 3,9 av 5 i betyg och denna siffra vill jag se en höjning på vid nästa undersökning. En åtgärd vi har gjort som resultat av denna insikt är att vi har lanserat ett helt nytt kunderbjudande, Motillo Growth Team, där vi tar en betydligt mer aktiv roll i våra kunduppdrag. Formatet är fortfarande nytt för oss, men det har tagits emot väl av såväl nya som befintliga kunder så det ska bli intressant att följa utveckligen här, avslutar Jakob.

Är du nyfiken på vad vi kan göra för er?

Vi lyssnar gärna på era utmaningar och planer. Hör av er till oss via mejl eller telefon så tar vi reda på om vi är rätt partner för er.

Kontaktperson