Marketing automation för e-handel
Konkret handlar marketing automation om att ge sina kunder en känsla av personlig kontakt, men som i själva verket sköts helt per automatik.
Konkret handlar marketing automation om att ge sina kunder en känsla av personlig kontakt, men som i själva verket sköts helt per automatik.
Att bygga relationer på nätet är inte så annorlunda än i en fysisk butik. Du måste lyssna på kunder, bearbeta och förstå vad de säger, för sedan att agera på detta. Med verktygen Voyado och Mailchimp kan du interagera med dina besökare och samla in data för att skapa riktade, relevanta och automatiserade marknadsföringsstrategier.
Vi integrerar både Voyado och Mailchimp med de plattformar vi arbetar med - Litium och Optimizely.
Med riktade formulär och kampanjer kan du lätt samla in den data du önskar från dina besökare.
När man sedan har besökarens kontaktuppgifter och data på vad de har för intressen kan man påbörja utskick med relevanta erbjudanden och således bygga upp en god relation.
Hej! Jag heter Sebastian och ansvarar för Motillo Growth Team. Är ni nyfikna på hur vi kan hjälpa er att öka er tillväxt? Boka gärna in ett kostnadsfritt onlinemöte med mig – det tar cirka 30 minuter. Hör av er så hittar vi en passande tid.
Under mötet går vi igenom era behov och ser om vi är rätt partner för er tillväxtresa. Vi hörs snart!