Pirellis dotterbolag Interwheel väljer Motillo som ny e-handelspartner

Motillos senaste tillskott i kundlistan är Pirellis dotterbolag Interwheel, en marknadsledande aktör inom däck- och fälgbranschen. Interwheels viktigaste försäljningskanal är e-handeln, och inför 2014 har ambitionerna skruvas upp ytterligare. För att nå dessa mål har Interwheel valt Motillo som ny helhetsleverantör av e-handelslösningen.

- Interwheel är en riktig drömkund för oss. De är otroligt ambitiösa och delar vår syn på vad som kännetecknar en framgångsrik e-handel. Vi är väldigt glada över att vi har fått det här förtroendet, berättar Jakob Twedmark, VD på Motillo.

Fler intressanta artiklar

Ny rapport: B2B-företagen vädrar morgonluft när det kommer till e-handel
Litium
Ny rapport: B2B-företagen vädrar morgonluft när det kommer till e-handel
Litium har precis släppt sin årliga undersökning om e-handelns utveckling inom B2B-segmentet i Norden. Vi har djupdykt och hittat några intressanta saker.
Läs mer
Bufab och Apex väljer Motillo som ny e-handelspartner
Nyhet
Kundcase
Litium
Bufab och Apex väljer Motillo som ny e-handelspartner
Bufab är en global supply chain-partner som erbjuder ett omfattande sortiment av C-parts, från traditionella fästelement till komplexa, bearbetade och monterade komponenter i olika material.
Läs mer
Vi välkomnar Elin Åberg till Motillo!
Nyhet
Vi välkomnar Elin Åberg till Motillo!
Planen var att jobba som kommunikatör men hon hittade sitt kall inom projektledning. Nu har Elin börjat på Motillo och här kan du lära känna henne bättre.
Läs mer