Lansering av Normas nya globala webbplats

Sedan 2014 har vi varit Normas digitala partner och nyligen lanserade vi deras helt nya, globala webbplats, med produktsortimentet i fokus.

I mer än hundra år har Norma Precision AB, Åmotfors, tillverkat finkalibrig ammunition och årligen produceras 30 miljoner patroner i 110 olika kalibrar. Norma är utan tvekan ett företag med en historia som många endast kan drömma om. Nu lanseras en helt ny webbplats, som riktar sig till kunder och skytteintresserade i hela världen.

Större fokus på produkter

En nyhet på den nya sajten är att produkterna har fått ett större fokus, både genom en snabbare sökfunktion som gör det enkelt att hitta rätt ammunition, men också genom möjligheten att enkelt växla kula med en smidig swipe-funktion:

Enkelt att hitta sin närmaste återförsäljare

Bortsett från förbättrade produktpresentationer så är det viktigt att guida besökare till närmaste butik. Detta görs genom att automatiskt identifiera besökarens position och visa upp butiker i närheten.

"Vi är så glada att vi får jobba ihop med er. Ni förstår vad vi menar och vet hur ni ska lösa det och inget är krångligt eller tungt. Tusen tack för gott samarbete!"

Carin Höglund, Marketing
Norma

Besök https://www.norma-ammunition.com idag!

Fler intressanta artiklar

Ny e-handelsrapport visar att AI-användningen ökar hos B2B-företagen 2025
Litium
Ny e-handelsrapport visar att AI-användningen ökar hos B2B-företagen 2025
Litium har precis släppt sin årliga undersökning om e-handelns utveckling inom B2B-segmentet i Norden 2025. I år fick ChatGPT vara med oss och analysera resultatet.
Läs mer
Motillo Insights: Realtids-KPI direkt i din Litium-plattform
Nyhet
Motillo Insights: Realtids-KPI direkt i din Litium-plattform
Sluta gissa, börja veta! Motillo lanserar Insights – realtids-KPI:er för e-handlare. Fatta snabba, datadrivna beslut och få övertaget.
Läs mer
Vad vi tog med oss från Google Think Measurement 2025
Event
Vad vi tog med oss från Google Think Measurement 2025
Vi var på plats på Think Measurement 2025 – här är nyheterna du som e-handlare bör ha koll på. GA4, 1st-party data och varför mätning nu är en strategisk fråga.
Läs mer