Aktuellt

Adam Clettborn gillar både digital och fysisk utvecklingIntervju
Adam Clettborn gillar både digital och fysisk utveckling
Adam har varit intresserad av datorer och teknik hela livet. För honom är det viktigt med komplexa uppgifter som gör att han måste tänka till och hela tiden utvecklas. Det får han på Motillo.
Läs mer
Spionera på dina konkurrenter med en SEO GAP-analysMotillo Knowledge
Spionera på dina konkurrenter med en SEO GAP-analys
En SEO GAP-analys är en metod för att identifiera skillnaden mellan olika sajter när det kommer till vilka sökord de rankar på.
Läs mer
Victor Axelsson är landslagsmannen som blev webbutvecklareIntervju
Victor Axelsson är landslagsmannen som blev webbutvecklare
Här får du veta mer om Victor och resan som han har gjort från webbutveckling till att även ta ett ansvar som teamledare.
Läs mer
Vem är egentligen projektledaren Malin Rudby? Intervju
Vem är egentligen projektledaren Malin Rudby?
Här får du veta mer om personen bakom det härliga skrattet!
Läs mer
Content first - en bra tumregel för sociala medierMotillo Knowledge
Content first - en bra tumregel för sociala medier
Det rör på sig! Det uttrycket är mer än sant när det gäller utvecklingen inom sociala medier.
Läs mer
Motillos dansk - sig hej til Troels Poppe! 🇩🇰Intervju
Motillos dansk - sig hej til Troels Poppe! 🇩🇰
Troels Poppe är dansken som rest över stora delar av världen, har drygt 10 års erfarenhet av e-handel och som sen hösten 2021 är ansvarig för Motillo Growth Team.
Läs mer
Hur du kan göra en sökordsanalys för din e-handelMotillo Knowledge
Hur du kan göra en sökordsanalys för din e-handel
Att göra en sökordsanalys är en mycket viktig del av din SEO-strategi. Här får du några enkla tips och råd om hur du kan ta reda på hur dina potentiella kunder söker efter just dina produkter.
Läs mer
Meta Advantage+ Shopping - bra möjlighet för e-handlareMotillo Knowledge
Meta Advantage+ Shopping - bra möjlighet för e-handlare
I mitten av augusti rullade Metas nya kampanjformat Advantage+ Shopping ut. Kampanjerna erbjuder upp till 150 olika annonskombinationer och visar på 12% lägre konverteringskostnad jämfört med andra kampanjer i Meta.
Läs mer
Hur skapar man en säljrapport i Google Analytics 4? Motillo Knowledge
Hur skapar man en säljrapport i Google Analytics 4?
The King (Universal Analytics) is dead – hail the King (Google Analytics 4)! Om du inte redan har börjat använda GA4 är det verkligen dags att komma i gång nu innan UA släcks ner sommaren 2023.
Läs mer

Visar 9 av 126 artiklar