Jakten på den gömda potentialen
En av våra viktigaste uppgifter som e-handelspartner är att anpassa våra råd utifrån kundens förutsättningar och målsättningar. Det gör vi genom att först sätta oss in i deras verksamhet för att sedan använda en metod som identifierar "Impact" och "Effect" för att säkerställa att vi gör rätt saker i rätt ordning.
Vi ser till helheten
Många e-handlare har samarbeten med flera olika byråer som får ansvara för olika kanaler. En byrå är till exempel ansvarig för annonsering på Google, en annan är ansvarig för Facebook och en tredje är ansvarig för SEO. I vissa fall är detta ett bra upplägg, men det kan också innebära att byråerna inte ser helheten utan istället optimerar utifrån sin egen affär, istället för att optimera utifrån de kanaler som presterar bäst för kunden.
Genom att låta oss ta ett helhetsansvar kan vi säkerställa att ni satsar på rätt marknadsföringskanaler på rätt tidpunkt – alltså där ni får bäst avkastning för marknadsföringsbudgeten.