Strategi och rådgivning

Alla e-handlare är annorlunda med olika behov, målsättningar och strategier. Det som anses vara ett litet projekt för ”E-handlare A” kan vara ett stort projekt för ”E-handlare B”. Helt naturligt tycker vi.

Jakten på den gömda potentialen

En av våra viktigaste uppgifter som e-handelspartner är att anpassa våra råd utifrån kundens förutsättningar och målsättningar. Det gör vi genom att först sätta oss in i deras verksamhet för att sedan använda en metod som identifierar "Impact" och "Effect" för att säkerställa att vi gör rätt saker i rätt ordning. 

Vi ser till helheten

Många e-handlare har samarbeten med flera olika byråer som får ansvara för olika kanaler. En byrå är till exempel ansvarig för annonsering på Google, en annan är ansvarig för Facebook och en tredje är ansvarig för SEO. I vissa fall är detta ett bra upplägg, men det kan också innebära att byråerna inte ser helheten utan istället optimerar utifrån sin egen affär, istället för att optimera utifrån de kanaler som presterar bäst för kunden.

Genom att låta oss ta ett helhetsansvar kan vi säkerställa att ni satsar på rätt marknadsföringskanaler på rätt tidpunkt – alltså där ni får bäst avkastning för marknadsföringsbudgeten.

Efter 30 minuter vet vi om vi är rätt för er

Hej! Jag heter Troels och är ansvarig för Motillo Growth Team. Om du är nyfiken på hur vi kan hjälpa er att öka tillväxten så får du gärna boka in ett onlinemöte med mig. Det tar cirka 30 minuter och är kostnadsfritt. Lediga tider ser du i kalendern här intill och du bokar enkelt en tid som passar dig.

Under mötet så utforskar vi om vi är rätt partner för er tillväxtresa. Vi ses!

Image of person
Troels Poppe Head of Growth Team
Quote symbol