Compare ger Motillo förtroendet att utveckla prototyp till ny digitaliseringstjänst

En ny digital arena med en utvecklad matchningstjänst ska göra det lättare för små och medelstora företag att förstå och sätta ord på sina behov och matcha dessa behov med utbudet i 100 IT företags verksamheter. 

Tillsammans med Ord&Bild Reklambyrå och Midpoint har vi fått i uppdrag att genomföra en effektkartläggning och prototypframtagning av en tjänst för digitalisering av små- och medelstora företag.

Arbetet inkluderar målformulering, identifiering av prioriterade målgrupper och strategier för att nå dessa, samt en konkretisering av hur tjänsten bör utformas för att skapa de tänkta effekterna.

I mitten av december ska resultatet presenteras, med målsättningen att tjänsten skall utvecklas under 2017.

Fler intressanta artiklar

Grimfrost väljer Motillo som ny e-handelspartnerNyhet
Grimfrost väljer Motillo som ny e-handelspartner
Grimfrost grundades 2014 och har snabbt blivit ett starkt varumärke globalt, med sina produkter inspirerade av den Skandinaviska forntiden. Via e-handel omsatte de förra året närmare 60 miljoner SEK.
Läs mer
Jays Headphones väljer Motillo som ny e-handelspartnerNyhet
Jays Headphones väljer Motillo som ny e-handelspartner
Vi är glada över förtroendet att få hjälpa Jays Headphones med deras e-handelsförsäljning.
Läs mer
Nyfiken på att börja med e-handel?Motillo Knowledge
Nyfiken på att börja med e-handel?
Nyfiken på att höra mer om vad B2B-bolag kan göra för att vässa sitt digitala erbjudande eller vad mindre butiksägare kan göra för att komma igång med e-handel?
Läs mer