Digital lansering av varumärket Favorit med Umbraco

Baserat på den kraftfulla open-source-plattformen Umbraco har vi lanserat en ny webb för Bergendahls varumärke Favorit.

Med sin nya digitala plattform kan Bergendahls nu kommunicera vad Favorit är, vad det står för samt vart man hittar produkterna. Webben kommer även att bli en naturlig plattform för att presentera nya varor.

Några ledord har varit:

  • Fokus på produkter
  • Enkelt att hitta närmaste butik
  • Alltid aktuellt innehåll

Plattformen baseras på Umbraco, ett av världens mest kraftfulla open-source-CMS. Umbracos styrka är att kombinera ett användarvänligt gränssnitt med en arkitektur som är byggd för att anpassa och växa vidare i. Detta har gjort den mycket populär och används idag av 500 000 webbplatser runt om i världen och står sig även väl i konkurrensen mot flera licensbaserade CMS.

Den grafiska designen har tagits fram av Kostym, som även ansvarar för förpackningsdesign av Bergendahls egna varor.

Besök den nya webben här: http://www.dinafavoriter.se/.

Fler intressanta artiklar

Grimfrost väljer Motillo som ny e-handelspartnerNyhet
Grimfrost väljer Motillo som ny e-handelspartner
Grimfrost grundades 2014 och har snabbt blivit ett starkt varumärke globalt, med sina produkter inspirerade av den Skandinaviska forntiden. Via e-handel omsatte de förra året närmare 60 miljoner SEK.
Läs mer
Jays Headphones väljer Motillo som ny e-handelspartnerNyhet
Jays Headphones väljer Motillo som ny e-handelspartner
Vi är glada över förtroendet att få hjälpa Jays Headphones med deras e-handelsförsäljning.
Läs mer
Nyfiken på att börja med e-handel?Motillo Knowledge
Nyfiken på att börja med e-handel?
Nyfiken på att höra mer om vad B2B-bolag kan göra för att vässa sitt digitala erbjudande eller vad mindre butiksägare kan göra för att komma igång med e-handel?
Läs mer