Digital lansering av varumärket Favorit med Umbraco

Baserat på den kraftfulla open-source-plattformen Umbraco har vi lanserat en ny webb för Bergendahls varumärke Favorit.

Med sin nya digitala plattform kan Bergendahls nu kommunicera vad Favorit är, vad det står för samt vart man hittar produkterna. Webben kommer även att bli en naturlig plattform för att presentera nya varor.

Några ledord har varit:

  • Fokus på produkter
  • Enkelt att hitta närmaste butik
  • Alltid aktuellt innehåll

Plattformen baseras på Umbraco, ett av världens mest kraftfulla open-source-CMS. Umbracos styrka är att kombinera ett användarvänligt gränssnitt med en arkitektur som är byggd för att anpassa och växa vidare i. Detta har gjort den mycket populär och används idag av 500 000 webbplatser runt om i världen och står sig även väl i konkurrensen mot flera licensbaserade CMS.

Den grafiska designen har tagits fram av Kostym, som även ansvarar för förpackningsdesign av Bergendahls egna varor.

Besök den nya webben här: http://www.dinafavoriter.se/.

Fler intressanta artiklar

Ledig tjänst som Paid Channels specialistNyhet
Ledig tjänst som Paid Channels specialist
Just nu söker vi en Paid Channels specialist som kan vara med och hjälpa oss att bygga upp vårt Growth Team.
Läs mer
Länna Möbler, Elodie och Childrens House väljer Motillo som ny e-handelspartnerNyhet
Länna Möbler, Elodie och Childrens House väljer Motillo som ny e-handelspartner
Hösten fortsätter i full fart och vi välkomna tre nya härliga kunder till oss: Länna Möbler, Elodie Details och Childrens House.
Läs mer
Troels Poppe blir Head of Growth Team på MotilloNyhet
Troels Poppe blir Head of Growth Team på Motillo
Vi är glada över att säga välkommen till Troels Poppe som nu axlar rollen som ansvarig för Motillo Growth Team. Hans uppgift kommer att vara att hjälpa våra kunder att växa ännu snabbare.
Läs mer