Digital lansering av varumärket Favorit med Umbraco

Baserat på den kraftfulla open-source-plattformen Umbraco har vi lanserat en ny webb för Bergendahls varumärke Favorit.

Med sin nya digitala plattform kan Bergendahls nu kommunicera vad Favorit är, vad det står för samt vart man hittar produkterna. Webben kommer även att bli en naturlig plattform för att presentera nya varor.

Några ledord har varit:

  • Fokus på produkter
  • Enkelt att hitta närmaste butik
  • Alltid aktuellt innehåll

Plattformen baseras på Umbraco, ett av världens mest kraftfulla open-source-CMS. Umbracos styrka är att kombinera ett användarvänligt gränssnitt med en arkitektur som är byggd för att anpassa och växa vidare i. Detta har gjort den mycket populär och används idag av 500 000 webbplatser runt om i världen och står sig även väl i konkurrensen mot flera licensbaserade CMS.

Den grafiska designen har tagits fram av Kostym, som även ansvarar för förpackningsdesign av Bergendahls egna varor.

Besök den nya webben här: http://www.dinafavoriter.se/.

Fler intressanta artiklar

Välkommen till Motillos e-handelsfrukost!
Event
Nyhet
Välkommen till Motillos e-handelsfrukost!
Är du företagare i Värmland? Kom och starta dagen med oss! Vi delar med oss av de senaste trenderna och allt som krävs för att driva försäljning såväl B2C som B2B 2025 . Vi ses – det blir både lärorikt och trevligt!
Läs mer
Motillo Growth Team påbörjar samarbete med Stuvbutiken
Nyhet
Growth Team
Motillo Growth Team påbörjar samarbete med Stuvbutiken
Den lokala aktören Stuvbutiken har länge varit en stark spelare inom bygg, färg och golv - både i butik och online. För att ta nästa steg i sin digitala tillväxt har de nu valt att samarbeta med Motillo Growth Team.
Läs mer
Motillo är nu Google Premier-partner
Nyhet
Growth Team
Motillo är nu Google Premier-partner
Motillo har utsetts till Google Premier-partner! Det innebär att vi och våra kunder får exklusiva förmåner och insikter inom Google Ads.
Läs mer