Lansering av Normas nya globala webbplats

Sedan 2014 har vi varit Normas digitala partner och nyligen lanserade vi deras helt nya, globala webbplats, med produktsortimentet i fokus.

I mer än hundra år har Norma Precision AB, Åmotfors, tillverkat finkalibrig ammunition och årligen produceras 30 miljoner patroner i 110 olika kalibrar. Norma är utan tvekan ett företag med en historia som många endast kan drömma om. Nu lanseras en helt ny webbplats, som riktar sig till kunder och skytteintresserade i hela världen.

Större fokus på produkter

En nyhet på den nya sajten är att produkterna har fått ett större fokus, både genom en snabbare sökfunktion som gör det enkelt att hitta rätt ammunition, men också genom möjligheten att enkelt växla kula med en smidig swipe-funktion:

Enkelt att hitta sin närmaste återförsäljare

Bortsett från förbättrade produktpresentationer så är det viktigt att guida besökare till närmaste butik. Detta görs genom att automatiskt identifiera besökarens position och visa upp butiker i närheten.

"Vi är så glada att vi får jobba ihop med er. Ni förstår vad vi menar och vet hur ni ska lösa det och inget är krångligt eller tungt. Tusen tack för gott samarbete!"

Carin Höglund, Marketing
Norma

Besök https://www.norma-ammunition.com idag!

Fler intressanta artiklar

Optimera din e-handel med heatmaps
Optimera din e-handel med heatmaps
Att driva en e-handel kräver kontinuerlig analys och optimering för att möta kundernas förväntningar och maximera konverteringar. Ett kraftfullt verktyg som blivit alltmer populärt för denna typ av analys är heatmaps.
Läs mer
Få en granskning av Paid Social - värde 50 000 kr
Få en granskning av Paid Social - värde 50 000 kr
Är du e-handlare som annonserar på sociala medier och är osäker på vad du egentligen får för resultat? Ta då chansen att få dina kampanjer synade i sömmarna av vår specialist inom Paid social.
Läs mer
Webinar: Det spelar ingen roll vilken plattform du väljer
Webinar: Det spelar ingen roll vilken plattform du väljer
Motillos VD Jakob har jobbat med e-handel i 20 år och har träffat många B2B-företag under den tiden. I detta webinar summerar han sina tankar kring vad som skapar framgång inom B2B.
Läs mer