Motillo håller seminarium under Digital Days

Nu är det klart att Motillo är en av seminariehållarna under Digital Days i Karlstad. Temat för seminariet är Det digitala kundmötet.

72% av B2B-köparna påbörjar sin köpprocess med en webbsökning. När det gäller bilköpare är siffran uppe i 94%*. Oavsett i vilken branch man verkar blir det 2014 viktigare än någonsin att erbjuda sin målgrupp exceptionella upplevelser i digitala kanaler. Under detta seminarium fokuserar vi på hur företag och organisationer skapar de konkurrensfördelar som ger nya affärer.

* Källor: The 2012 B2B Buyer Behavior Survey, Demand Gen & Capgemini Cars Online 12/13

Vad är Digital Days?

Digital Days är ett paraply för seminarier som fokuserar på IT & digitala affärer. Alla företag och organisationer inom det digitala området kan arrangera och marknadsföra sina seminarier på www.digitaldays.se. Vi samlar över 20 event och seminarier och 1000 deltagare under tre dagar och fokuserar på IT & online-business. Digital Days arrangeras årligen i Stockholm (maj) och i Karlstad (3-5 december). Digital Days i Karlstad anordnas i samarbete med Karlstad CCC & Compare.

Mer information finns på Digital Days webbplats: http://www.digitaldays.se/karlstad

Fler intressanta artiklar

Grimfrost väljer Motillo som ny e-handelspartnerNyhet
Grimfrost väljer Motillo som ny e-handelspartner
Grimfrost grundades 2014 och har snabbt blivit ett starkt varumärke globalt, med sina produkter inspirerade av den Skandinaviska forntiden. Via e-handel omsatte de förra året närmare 60 miljoner SEK.
Läs mer
Jays Headphones väljer Motillo som ny e-handelspartnerNyhet
Jays Headphones väljer Motillo som ny e-handelspartner
Vi är glada över förtroendet att få hjälpa Jays Headphones med deras e-handelsförsäljning.
Läs mer
Nyfiken på att börja med e-handel?Motillo Knowledge
Nyfiken på att börja med e-handel?
Nyfiken på att höra mer om vad B2B-bolag kan göra för att vässa sitt digitala erbjudande eller vad mindre butiksägare kan göra för att komma igång med e-handel?
Läs mer