Motillo ingår partnerskap med e-handelsplattformen Litium

Från och med nu erbjuder vi våra kunder att även kunna välja e-handelsplattformen Litium för sin e-handel. Med detta komplement har vi nu tre olika plattformar som gör att varje e-handelsverksamhet kan välja den lösning som passar just dem.

"Ett mycket spännande partnerskap"

- Vi har letat efter en plattform och partner som kan komplettera vårt kunderbjudande och Litium har vi varit nyfikna på länge. När vi till slut träffades så blev det tydligt att vi har samma tankar kring vad kännetecknar en framgångsrik e-handelsverksamhet, där affärsnyttan för e-handlaren står högst upp på agendan. Vi är glada över att få börja jobba tillsammans och ser fram emot ett mycket spännande partnerskap, säger Jakob Twedmark, VD Motillo.

Om Litium

Litium är ett svenskt företag som erbjuder en mycket kompetent e-handelsplattform för medelstora e-handlare. Bland deras kunder finns Jollyroom, Teknikmagasinet, Stayhard, ÖoB, Gudrun Sjödén och många fler.

Om Litiums e-handelsplattform

Litiums integrerade plattform ger dig alla funktioner du behöver och snabb time-to-market. Litium 5 är deras senaste e-handelsplattform med en prestanda utöver det vanliga, smidig användarupplevelse och full flexibilitet som ger dig utrymme att vara kreativ. Med ett fullt integrerat PIM, en kraftfull kampanjmotor och möjlighet att skapa upplevelser som triggar köplusten.

 

 

Få ett försprång med Litium Accelerator

Litium Accelerator ger dig grunden för en e-handel eller återförsäljarportal, baserad på Litiums kraftfulla plattform. Du börjar inte från ett tomt blad utan får direkt tillgång till standardfunktioner som täcker de flesta behoven, kunskap och best-practice från branschledare.

Med grunden på plats kan du lägga dina resurser på det som skapar mervärde för dina kunder som design, värdeadderande funktioner och nytänkande affärslogik.

"Motillo passar perfekt med sin erfarenhet"

Vi på Litium vill arbeta med partners som både har verksamhetskompetens och teknikkunnande inom e-handel, och då passar Motillo perfekt med sin erfarenhet och sitt affärsorienterade sätt att hjälpa sina kunder lyckas med e-handel, kommenterar Henrik Lundin, VD Litium.

Fler intressanta artiklar

Attributionsmodeller över olika plattformar gör analysarbetet komplextMotillo Knowledge
Attributionsmodeller över olika plattformar gör analysarbetet komplext
I dagens marknadsföringslandskap är det viktigt att kunna mäta och förstå effektiviteten av annonsering. När det gäller annonsering på sociala medier och SEM finns det olika attributionsmodeller som används.
Läs mer
En månad kvar med Universal Analytics - 1 av 10 e-handlare har fortfarande inte GA4Nyhet
En månad kvar med Universal Analytics - 1 av 10 e-handlare har fortfarande inte GA4
Vi har tagit tempen på drygt 100 av Sveriges största e-handlare för att se hur många som är redo när Universal Analytics släcks ner.
Läs mer
Cristoffer Gustafsson går från exjobb till anställningNyhet
Cristoffer Gustafsson går från exjobb till anställning
Under våren har Cristoffer gjort sitt exjobb på Motillo, ett exjobb som visade sig bära frukt.
Läs mer