Pirellis dotterbolag Interwheel väljer Motillo som ny e-handelspartner

Motillos senaste tillskott i kundlistan är Pirellis dotterbolag Interwheel, en marknadsledande aktör inom däck- och fälgbranschen. Interwheels viktigaste försäljningskanal är e-handeln, och inför 2014 har ambitionerna skruvas upp ytterligare. För att nå dessa mål har Interwheel valt Motillo som ny helhetsleverantör av e-handelslösningen.

- Interwheel är en riktig drömkund för oss. De är otroligt ambitiösa och delar vår syn på vad som kännetecknar en framgångsrik e-handel. Vi är väldigt glada över att vi har fått det här förtroendet, berättar Jakob Twedmark, VD på Motillo.

Fler intressanta artiklar

Adam Clettborn gillar både digital och fysisk utvecklingIntervju
Adam Clettborn gillar både digital och fysisk utveckling
Adam har varit intresserad av datorer och teknik hela livet. För honom är det viktigt med komplexa uppgifter som gör att han måste tänka till och hela tiden utvecklas. Det får han på Motillo.
Läs mer
Spionera på dina konkurrenter med en SEO GAP-analysMotillo Knowledge
Spionera på dina konkurrenter med en SEO GAP-analys
En SEO GAP-analys är en metod för att identifiera skillnaden mellan olika sajter när det kommer till vilka sökord de rankar på.
Läs mer
Victor Axelsson är landslagsmannen som blev webbutvecklareIntervju
Victor Axelsson är landslagsmannen som blev webbutvecklare
Här får du veta mer om Victor och resan som han har gjort från webbutveckling till att även ta ett ansvar som teamledare.
Läs mer