Pirellis dotterbolag Interwheel väljer Motillo som ny e-handelspartner

Motillos senaste tillskott i kundlistan är Pirellis dotterbolag Interwheel, en marknadsledande aktör inom däck- och fälgbranschen. Interwheels viktigaste försäljningskanal är e-handeln, och inför 2014 har ambitionerna skruvas upp ytterligare. För att nå dessa mål har Interwheel valt Motillo som ny helhetsleverantör av e-handelslösningen.

- Interwheel är en riktig drömkund för oss. De är otroligt ambitiösa och delar vår syn på vad som kännetecknar en framgångsrik e-handel. Vi är väldigt glada över att vi har fått det här förtroendet, berättar Jakob Twedmark, VD på Motillo.

Fler intressanta artiklar

SEO-guide för din e-handel
SEO
Growth Team
SEO-guide för din e-handel
I dag är e-handel en framstående och konkurrensutsatt del av handeln där det är avgörande att sticka ut och synas bland mängden av sajter. För e-handlare är SEO numera inte bara en valmöjlighet - det är en nödvändighet.
Läs mer