Svenska Spels nya mobiltjänst har nu beta-lanserats

I augusti 2013 fick vi förtroendet att delta i utvecklingen av Svenska Spels nya mobiltjänst. För några veckor sedan lanserades en betaversion som kommer att vara tillgänglig fram tills den stora lanseringen sker.

Användaren märker direkt att mobiltjänsten har fått ett enhetligt utseende där igenkänningen mellan de olika spelen är betydligt större än tidigare.

De allra största skillnaderna är kanske ändå det som inte syns vid första ögonkastet: plattformsbytet. I samband med nylanseringen av mobiltjänsten har nämligen majoriteten av all teknik bytts ut mot moderna ramverk som NodeJS och Backbone.js. Svenska Spel står därmed väl rustade för att erbjuda sina kunder förstklassiga digitala spelupplevelser.

Vårt uppdrag hos Svenska Spel har nu förlängts och vi kommer att delta även i vidareutvecklingen av den nya mobiltjänsten.

Fler intressanta artiklar

Grimfrost väljer Motillo som ny e-handelspartnerNyhet
Grimfrost väljer Motillo som ny e-handelspartner
Grimfrost grundades 2014 och har snabbt blivit ett starkt varumärke globalt, med sina produkter inspirerade av den Skandinaviska forntiden. Via e-handel omsatte de förra året närmare 60 miljoner SEK.
Läs mer
Jays Headphones väljer Motillo som ny e-handelspartnerNyhet
Jays Headphones väljer Motillo som ny e-handelspartner
Vi är glada över förtroendet att få hjälpa Jays Headphones med deras e-handelsförsäljning.
Läs mer
Nyfiken på att börja med e-handel?Motillo Knowledge
Nyfiken på att börja med e-handel?
Nyfiken på att höra mer om vad B2B-bolag kan göra för att vässa sitt digitala erbjudande eller vad mindre butiksägare kan göra för att komma igång med e-handel?
Läs mer