Ledig tjänst som Paid Channels specialist

Vi håller på att bygga upp ett nytt team tillsammans med några av de bästa e-handelspecialisterna i landet. Just nu söker vi dig som vill ta ansvaret för att bygga upp vårt kunderbjudande inom Paid Channels.

Generella tankar kring rollen som specialist inom Paid Channels

'Frihet under ansvar', visst låter det lite klyschigt? Men bortsett från det så är det något vi värdesätter här på Motillo. Vi tror att ambitiösa och kompetenta personer vill ha en frihet i hur deras arbete utförs, och denna roll är inget undantag. Du är den som dina kollegor frågar efter råd när det kommer till områden som Google Ads och/eller Facebook Ads. Och du känner att du nu är redo för ett nytt kapitel i karriären. Hos oss får du jobba med kollegor som både är ambitiösa, kunniga men samtidigt väldigt ödmjuka. Vi vill att du är med och formar din roll utifrån dina egna drivkrafter och mål.

Låter detta intressant? Läs hela jobbannonsen här!

Fler intressanta artiklar

Attributionsmodeller över olika plattformar gör analysarbetet komplextMotillo Knowledge
Attributionsmodeller över olika plattformar gör analysarbetet komplext
I dagens marknadsföringslandskap är det viktigt att kunna mäta och förstå effektiviteten av annonsering. När det gäller annonsering på sociala medier och SEM finns det olika attributionsmodeller som används.
Läs mer
En månad kvar med Universal Analytics - 1 av 10 e-handlare har fortfarande inte GA4Nyhet
En månad kvar med Universal Analytics - 1 av 10 e-handlare har fortfarande inte GA4
Vi har tagit tempen på drygt 100 av Sveriges största e-handlare för att se hur många som är redo när Universal Analytics släcks ner.
Läs mer
Cristoffer Gustafsson går från exjobb till anställningNyhet
Cristoffer Gustafsson går från exjobb till anställning
Under våren har Cristoffer gjort sitt exjobb på Motillo, ett exjobb som visade sig bära frukt.
Läs mer